Chcete-li si psaní náležitě užít a zároveň psát poutavé a čtivé texty, měli byste se před každým psaním příjemně uvolnit a navodit …
Copywriting tip: Pište opilí; editujte střízliví!
Zdá se vám to divné? Kde jsem tento zvláštní tip vyhrabal? Tato perla pochází z úst známého spisovatele Ernesta …
Continue Reading about Copywriting tip: Pište opilí; editujte střízliví!
Copywriting tip: Nechte své texty uležet do zítřka!
Přemýšlíte, jak psát své texty o něco lépe? Jak účinněji zaujmout své čtenáře? Pokud existuje nějaký copywriterský tip, který …
Continue Reading about Copywriting tip: Nechte své texty uležet do zítřka!
SEO a popisky, aneb jak zařídit, aby vyhledávače milovaly vaše popisky produktů
Nic naplat, bez optimalizace pro vyhledávače se dnes už takřka žádný web neobejde. Toto velmi výrazně pociťují především eshopy. …
Copywriting: nejdůležitější slovo je „vy“
Slovíčko vy je bezpochyby to nejdůležitější slovo v copywritingu. Toto slovo má takovou moc, jako málokteré jiné. Díky slovu vy …
Continue Reading about Copywriting: nejdůležitější slovo je „vy“
Má smysl psát unikátní popisek pro každou položku eshopu?
Máte vlastní eshop a přemýšlíte, proč prodeje nejsou tak vysoké, jak jste původně očekávali? Jednou z častých příčin nižších zisků …
Continue Reading about Má smysl psát unikátní popisek pro každou položku eshopu?