Máte vlastní eshop a přemýšlíte, proč prodeje nejsou tak vysoké, jak jste původně očekávali? Jednou z častých příčin nižších zisků eshopů jsou neunikátní popisky produktů.
Mají vaše produkty originální popisky, nebo jste jako většina ostatních obchodníků? Víte, co vám unikátní popisky přinesou? Odlište se od davu bezejmenných eshopů a vytvořte originální a účinné popisky pro své produkty!
2 hlavní nevýhody popisků produktů od výrobce
- Nedostatečné cílení
- Vyhledávače je již mnohokrát viděly
Proč byste měli mít unikátní popisky?
Naprostá většina eshopů používá původní popisky produktů od výrobce. Ty mohou být napsány dobře, či špatně. Záleží na tom, jaké copywritery výrobce zaměstnává. Skoro určitě ale nebudou tyto popisky cíleny právě na vaše zákazníky. To znamená, že vám nepřinesou zdaleka tolik nákupů, jako profesionálně napsané popisky na míru vašim zákazníkům.
Protože popisky od výrobce používá tolik lidí, vyhledávače je již znají a mnohokrát je viděly na jiných stránkách. Vyhledávače proto vašemu textu nebudou přikládat vysokou prioritu a posunou vás ve výsledcích vyhledávání níže. Méně lidí vás najde a vy méně prodáte.
Chcete-li se naopak umístit výše, vytvořte pro své produkty originální popisky. (a neopisujte, nevyplácí se to!)
Ale co když mám 100 a více produktů?!
Máte velký obchod se stovkami či tisíci produktů, omezený rozpočet a nevíte, co dál? Nezoufejte. Není nezbytně nutné mít originální popisky u naprosto všech produktů.
Postačí popisky k hlavním produktům. Určete ty nejžádanější produkty a vytvořte pro ně unikátní popisky. I těchto pár popisků může mít velký vliv na celkový obrat eshopu.
Pořádáte-li slevové akce, nebo se nutně potřebujete nějakého zboží zbavit, unikátní popisky vám s tímto pomohou.
Případová studie – co vás zajímá o popiscích produktů?
Připravuji případovou studii, kde vám ukáži, jak správně přistupovat k tvorbě popisků. Pokud máte nějaké dotazy či návrhy, napište je do komentářů. Případně mi můžete také poslat email či DM na twitteru.
Napsat komentář