Slovíčko vy je bezpochyby to nejdůležitější slovo v copywritingu. Toto slovo má takovou moc, jako málokteré jiné. Díky slovu vy získá totiž váš čtenář pocit, že se článek týká přímo jeho a je mnohem pozornější.
Používáte slovo vy ve svých textech dostatečně?
Mluvte přímo ke čtenáři
Nepište o tom, jak váš produkt pomůže nějakým obecným lidem. Rovnou popište, jak pomůže vašemu čtenáři. Ukažte svému čtenáři, jak vyřešíte jeho konkrétní problém a jak umíte vylepšit jeho život.
Váš čtenář si nesmí připadat jako jeden z davu. Mluvte přímo ke svému čtenáři a dejte mu najevo, že vám na něm záleží a že mu umíte pomoci.
Získejte si důvěru svých čtenářů
Tím, že oslovujete přímo čtenáře a hovoříte o jeho problémech, získáte v jeho očích větší důvěryhodnost. Nezneužívejte ji. Dejte svému čtenáři najevo opravdový zájem o jeho problémy. Ukažte mu, že umíte vyřešit jeho nesnáze a že s řešením podobných problémů máte bohaté zkušenosti.
Váš úkol pro dnešek
Projděte texty na svém webu a zauvažujte. Nešlo by někde doplnit vy, váš či pro vás? Upravte text tak, aby hovořil přímo ke čtenáři. Revidujte popisky produktů a pozměňte je tak, aby měl čtenář pocit, že jsou to produkty právě pro něho!
Oslovte čtenáře rovnou v titulku a ihned zaujměte jeho pozornost!
Pokud možno nepoužívejte obecné tvary jako čtenáři, lidi, naprostá většina. Nahraďte je kouzelným slovíčkem vy.
Napsat komentář