• Skip to primary navigation
  • Skip to main content

Slovotepec

Další web používající WordPress

  • Blog
  • Reference
  • O mně
  • Kontakt
  • Show Search
Hide Search

Deadline pryč a copywriter vám stále nedodal text, co dál?

Copywriter nestíhá - Přesýpací hodiny
Váš web nutně potřebuje nový text a vy jste se konečně odhodlali objednat text od profesionálního copywritera. Dohodli jste se na všech podrobnostech, určili jste termín odevzdání a zaplatili zálohu.

Termín odevzdání se pomalu ale jistě blíží a vy už se těšíte na všechny ty nové zákazníky a objednávky, které vám zbrusu nový text přivede. Bylo by fajn, kdyby copywriter dodal texty už před termínem, ale no nic, ještě má čas.

Pak ale nastane den D, termín odevzdání textů.

Průběžně kontrolujete emailovou schránku, která však zeje prázdnotou. S nadějí sledujete telefon, ale ten zarytě mlčí. Textů se dnes zřejmě nedočkáte…

Jak jste na tom? Copywriter…

  • nestíhá a slibuje, že dodá text později
  • na textu ještě ani nezačal pracovat
  • vůbec nekomunikuje

Copywriter nestíhá, ale na textu pracuje a je skoro hotov

Jestliže s vámi copywriter komunikuje a jenom došlo k drobnému zdržení, dejte mu trochu času na nápravu. Během pár dní vám copywriter jistě dodá hotové texty.

Pokud na text hodně spěcháte, stejně nemáte moc jiných možností. Najít jiného copywritera a dohodnout s ním všechny podrobnosti by trvalo příliš dlouho.

Jestliže copywriter předem ví, že texty do termínu vypracovat nestihne, je slušností se zákazníkovi ozvat ještě před deadline. Měl by vysvětlit potíže a domluvit se na náhradním termínu odevzdání.

Copywriter na textu ještě ani nezačal pracovat

Pokud vám copywriter v den řádného odevzdání oznámí, že na textu ještě ani nezačal pracovat, je na čase najít někoho jiného. Očividně pro něj nejste prioritou a kdo ví, kdy byste od něj viděli výsledky. A pokud jste zlatý zákazník, nezoufejte, ostatní copywriteři se o vás poperou.

Copywriter vůbec nekomunikuje

Dělá-li copywriter mrtvého brouka a neodepisuje na emaily či nezvedá telefony, moc toho s ním nenaděláte. Se zálohou i texty se můžete rozloučit.

Aspoň jste získali poučení pro příště a víte, že s tímto člověkem už nikdy spolupracovat nebudete.

Základem dobré spolupráce je vzájemná důvěra a respekt. Proto si žádný solidní copywriter nemůže dovolit nedodržovat termín nebo přestat komunikovat. Ano, občas nastanou nepředvídatelné komplikace, pak je ale potřeba se k problému postavit zodpovědně a se zákazníkem se dohodnout na vhodném řešení.

Jak můžete problémům předejít?

Důkladně si ověřte reference copywritera. Pokud chcete mít jistotu, kontaktujte některé jeho předešlé zákazníky a informujte se.

Tak v půlce termínu zašlete email a zeptejte se, jak pokračují práce. Případně požádejte o nějaké předběžné výsledky, pokud jsou již k dispozici.

Written by:
Martin Šauer
Published on:
17. 3. 2011
Thoughts:
1 Comment

Categories: CopywritingTags: copywriting, Copywriting tip, zákazník

Reader Interactions

Comments

  1. Copywriter

    12. 3. 2012 at 14:56

    Že by copywriter utekl se zálohou a text nedodal se mi snad ještě nestalo – naštěstí

    Odpovědět

Napsat komentář: Copywriter Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Footer

Copyright © 2025 · Navigation Pro on Genesis Framework · WordPress · Log in