• Skip to primary navigation
  • Skip to main content

Slovotepec

Další web používající WordPress

  • Blog
  • Reference
  • O mně
  • Kontakt
  • Show Search
Hide Search

Copywriting: nejdůležitější slovo je „vy“


Slovíčko vy je bezpochyby to nejdůležitější slovo v copywritingu. Toto slovo má takovou moc, jako málokteré jiné. Díky slovu vy získá totiž váš čtenář pocit, že se článek týká přímo jeho a je mnohem pozornější.

Používáte slovo vy ve svých textech dostatečně?

Mluvte přímo ke čtenáři

Nepište o tom, jak váš produkt pomůže nějakým obecným lidem. Rovnou popište, jak pomůže vašemu čtenáři. Ukažte svému čtenáři, jak vyřešíte jeho konkrétní problém a jak umíte vylepšit jeho život.

Váš čtenář si nesmí připadat jako jeden z davu. Mluvte přímo ke svému čtenáři a dejte mu najevo, že vám na něm záleží a že mu umíte pomoci.

Získejte si důvěru svých čtenářů

Tím, že oslovujete přímo čtenáře a hovoříte o jeho problémech, získáte v jeho očích větší důvěryhodnost. Nezneužívejte ji. Dejte svému čtenáři najevo opravdový zájem o jeho problémy. Ukažte mu, že umíte vyřešit jeho nesnáze a že s řešením podobných problémů máte bohaté zkušenosti.

Váš úkol pro dnešek

Projděte texty na svém webu a zauvažujte. Nešlo by někde doplnit vy, váš či pro vás? Upravte text tak, aby hovořil přímo ke čtenáři. Revidujte popisky produktů a pozměňte je tak, aby měl čtenář pocit, že jsou to produkty právě pro něho!

Oslovte čtenáře rovnou v titulku a ihned zaujměte jeho pozornost!

Pokud možno nepoužívejte obecné tvary jako čtenáři, lidi, naprostá většina. Nahraďte je kouzelným slovíčkem vy.

Written by:
Martin Šauer
Published on:
14. 10. 2010
Thoughts:
No comments yet

Categories: CopywritingTags: copywriting, nadpis, popisky, účinné techniky

Reader Interactions

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Footer

Copyright © 2025 · Navigation Pro on Genesis Framework · WordPress · Log in