• Skip to primary navigation
  • Skip to main content

Slovotepec

Další web používající WordPress

  • Blog
  • Reference
  • O mně
  • Kontakt
  • Show Search
Hide Search

Plní vaše „O mně“ stránka svůj účel?

A co je vlastně účelem této stránky?

O mně/O nás stránka by měla…

  • Představit vás či vaši firmu
  • Udělat dojem
  • Budovat důvěru
  • Přesvědčit k nákupu

Prohlédněte si svoji „O mně“ stránku a zamyslete se.

Skutečně plní vaše očekávání? Neobsahuje jen jeden odstavec o historii firmy a kontaktní informace? Skutečně vám tato stránka přivede nové platící zákazníky, nebo ji máte jen z nutnosti?

Je skutečně právě pro vaše zákazníky?

Stránka se sice jmenuje „O mně“ nebo „O nás“, neměli byste ale zapomínat, pro koho ta stránka je.

Pro vaše zákazníky.

Dejte svým potenciálním zákazníkům přesně ty informace, které hledají.

  • Je k vašemu povolání nutné vzdělání? Pak zdůrazněte své dosažené vzdělání, absolvované kurzy a certifikáty. Ujistěte klienty o tom, že svému řemeslu rozumíte.
  • Zákazníci požadují zkušenost? Uveďte některé své předchozí zakázky a popište, jak jste klientovi svojí prací prospěli. Kolik jste pomohli klientovi vydělat nebo ušetřit.
  • Vybudujte si u svých čtenářů důvěru. Nestyďte se za svoji práci a ukažte tvář. Přidejte na stránku svoji aktuální fotku (lepší bude profesionální portrét než fotka ze sobotní pařby).

Obsahuje výzvu k akci?

Stejně jako u každé jiné stránky vašeho webu ani zde nesmí chybět jasná výzva k akci.

Ať už se jedná o žádost o kontakt nebo přesměrování na nabídku služeb, výzvu k akci nevynechávejte.

Zákazník právě dočetl důležité informace, které ho přesvědčily o tom, že právě vy jste ta pravá volba.

Nezahazujte tuto šanci a řekněte zákazníkovi, co přesně by měl udělat dále.

Jak vypadá vaše „O mně“ stránka?

Jste s ní spokojeni, nebo byste ji chtěli vylepšit? Dobrý copywriter dokáže nudnou a strohou „O mně“ stránku proměnit v zlatý důl.

Máte netradičně zpracovanou „O mně“ stránku? Pochlubte se v komentáři.

Written by:
Martin Šauer
Published on:
7. 4. 2011
Thoughts:
2 Comments

Categories: Copywriting

Reader Interactions

Comments

  1. dalibor

    7. 4. 2011 at 19:20

    Ahoj, z nějakého důvodu vždycky hned vidím špatně i/y.
    A tady: „Zákazník právě dočetl důležité informace, které ho přesvědčili o tom, že právě vy jste ta pravá volba.“ je to jasné.
    Jinak ty články jsou dobré a poučné.

    Odpovědět
    • Martin Šauer

      7. 4. 2011 at 19:27

      Ahoj Dalibore. Samozřejmě je to přesně tak. Opraveno a děkuji! Budu se muset více řídit vlastní radou a číst po sobě články pečlivěji 🙂

      A jsem moc rád, že jsou články pro vás poučné. Dává mi to motivaci psát víc a lépe!

      PS: Už jsem přišel na to, proč mám v texty chyby! Je to můj záludný plán jak přilákat více komentářů! 🙂

      Odpovědět

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Footer

Copyright © 2025 · Navigation Pro on Genesis Framework · WordPress · Log in