Inspirujte svého copywritera. Nadchněte ho svým odhodláním a energií. Ukažte, že svému produktu věříte a skutečně vám záleží na jeho úspěchu.
Přeneste na copywritera svoji pozitivní energii a elán.
Máte jasnou vizi? Jste do projektu skutečně zapáleni? Povězte o tom svému copywriterovi. Ukažte mu, kam směřujete a čemu svými texty pomůže.
Uvidíte, že se vám s ním bude lépe spolupracovat a i výsledek bude lepší.
Nadšení není samozřejmostí
Mohlo by se zdát, že se jedná o samozřejmost, ale pravý opak je pravdou. Zakázek od skutečně nadšených klientů je bohužel pomálu. A je to škoda.
Sám mohu potvrdit, že s nadšenými lidmi se mi pracuje mnohem lépe. Mám ze své práce větší radost, vím, že ji ocení. Těším se, jak pomohu zajímavému produktu k úspěchu.
Naopak pokud zákazník působí spíše otráveně, na úspěchu projektu mu až tak moc nezáleží a hlavně mu jde o to, aby si mohl odškrtnout položku Copywriting z to-do seznamu, spolupráce není ideální.
Napsat komentář