• Skip to primary navigation
  • Skip to main content

Slovotepec

Další web používající WordPress

  • Blog
  • Reference
  • O mně
  • Kontakt
  • Show Search
Hide Search

Jak zlepšit práci copywritera o 100 %? Inspirujte!

Nadšený zákazník Inspirujte svého copywritera. Nadchněte ho svým odhodláním a energií. Ukažte, že svému produktu věříte a skutečně vám záleží na jeho úspěchu.

Přeneste na copywritera svoji pozitivní energii a elán.

Máte jasnou vizi? Jste do projektu skutečně zapáleni? Povězte o tom svému copywriterovi. Ukažte mu, kam směřujete a čemu svými texty pomůže.

Uvidíte, že se vám s ním bude lépe spolupracovat a i výsledek bude lepší.

Nadšení není samozřejmostí

Mohlo by se zdát, že se jedná o samozřejmost, ale pravý opak je pravdou. Zakázek od skutečně nadšených klientů je bohužel pomálu. A je to škoda.

Sám mohu potvrdit, že s nadšenými lidmi se mi pracuje mnohem lépe. Mám ze své práce větší radost, vím, že ji ocení. Těším se, jak pomohu zajímavému produktu k úspěchu.

Naopak pokud zákazník působí spíše otráveně, na úspěchu projektu mu až tak moc nezáleží a hlavně mu jde o to, aby si mohl odškrtnout položku Copywriting z to-do seznamu, spolupráce není ideální.

Written by:
Martin Šauer
Published on:
21. 3. 2011
Thoughts:
No comments yet

Categories: Copywriting

Reader Interactions

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Footer

Copyright © 2025 · Navigation Pro on Genesis Framework · WordPress · Log in