Další dávka copywriting odkazů na víkend pro vás!
Tento týden máme v úzkém výběru také jedno video a jeden audio záznam. (bohužel obojí anglicky)
Na twitteru často zveřejňuji odkazy i na další články, které se bohužel do Copywriting linků na víkend nevejdou.
Nenechte si je ujít, followujte 😉
Základy public relations – začínáme s PR
Velice pěkný článek o PR a komunikaci s médii. Jak se na vše dobře připravit? Které novináře oslovit? Jak napsat tiskovou zprávu? To vše se zde dozvíte.
Dejte newsletteru přidanou hodnotu
Michal Feltl popisuje vlastní zkušenost s newslettery. Proč by měli lidé odebírat váš newsletter? Co tím získají? Dejte jim skutečně dobrý důvod, aby začali váš newsletter odebírat.
Benefits, Features and Salient Points From Guy Kawasaki
Krátké video, kde Guy Kawasaki vysvětluje rozdíl mezi vlastnostmi a benefity. Copywriting by se měl zaměřovat právě na benefity a výhody, nikoliv na pouhé vlastnosti. Ukažte zákazníkům, jak jim produkt pomůže.
7 Psychological Triggers That Make Prospects Want to Hire You
Desetiminutová nahrávka pro freelancery. Dozvíte se 7 tipů, jak získat více platících zákazníků.
40 Questions You Need to Ask Every Copywriting Client
Výborný přehled otázek, které by měl každý copywriter položit svému zákazníkovi ještě předtím, než si potřesou rukou.
When to Tweet, Post, Email and Blog – A Scientific Approach
Kdy je ta správná doba pro uveřejnění příspěvku? Kdy byste měli být aktivní na twitteru, chcete-li co největší reakci? Přečtěte si tento poučný článek o správném načasovaní.
Našli jste další kvalitní články, které mohou ostatním pomoci?
Podělte se. Napište odkazy do komentáře.
Napsat komentář