Na vizitkách máte k dispozici pouze velice omezený prostor.
Proto dobře zvažte každé slovo. Skutečně je nezbytné? Plní svůj účel?
Málo místa = výzva pro copywritera
Co na vaší vizitce nesmí chybět?
Vizitka se neobejde bez vašeho jména a kontaktních informací. (to se vám může zdát jasné jako facka, ale divili byste se…)
Chcete přece, aby vás ten člověk někdy v budoucnu kontaktoval. Nekomplikujte mu to zbytečně.
Naprosté minimum je jméno, telefon a email. Bude hned vědět, kam volat/psát a kdo se mu ozve.
Patří na vizitku call to action?
Vejde se vám na vizitku výzva k akci? Šup tam s ní! Vše je lepší s call to action 😉
Takové „Zavolejte mi třeba teď hned!“ může překonat ostych volajícího a vám přivede nového klienta.
Nezapomeňte na zadní stranu vizitky
Jednu stranu vizitky zabere vaše jméno a kontakty, ale nezapomínejte, že máte k dispozici ještě stranu druhou!
Využijte ji třeba k prezentaci svých služeb. Vyjmenujte svoji nabídku.
Jak můžete lidem pomoci? Jaké výhody získají vaší klienti, rozhodnou-li se spolupracovat s vámi?
I vizitkou můžete přesvědčit k nákupu.
Jako další možnost můžete zadní stranu vizitku vyzdobit tematickou fotografií, kresbou či vlastním portrétem.
SOUTĚŽ: Vyhrajte slevu na vizitky moo.com
Nedávno jsem si pořídil své první vizitky od moo.com. Nejenom, že jsem dostal krásné a stylové vizitky, moo.com mi navíc přibalilo slevu 15 % na prvních 50 vizitek.
Já ji v nejbližší době nevyužiju, takže jsem se rozhodl dát vám ji k dispozici.
Ale aby to nebylo úplně zadarmo, slevu získá náhodně vylosovaný komentář u tohoto článku.
Výherce bude vylosován v pondělí 6. 6. 2011
Jak by měla podle vás vypadat dokonalá a funkční vizitka? Co by určitě nemělo chybět na vaší vizitce? Napište komentář a vyhrajte slevu na vizitky.
Lída
Určitě by neměla chybět kreativita. Vyvážení funkčnosti(typografie, zásady) vizitky x zvláštnosti, grafiky, nezvyklé prvky, které v čechách bohužel ještě moc lidé neznají. Investovat do vizitek, zaplnit i zadní stranu vizitky. Zaujmout lidi je ta nejdůležitější funkce vizitky, kontakty už pak jen poslouží. Zajímavý efekt taky dovedou různé plastové, průhledné a prořezávané vizitky. Lidi inspirujte se. Hledejte nové.
Dobrý copywriter
Ad „Takové ‚Zavolejte mi třeba teď hned!‘ může překonat ostych volajícího a vám přivede nového klienta.“
To si skutečně myslíte, máte s tím vlastní zkušenost, nebo jste našel výsledky nějakého průzkumu? Osobně by mě takové klišé na vizitce k ničemu nepřimnělo, spíše naopak, podkopalo by to mou důvěru k oné osobě. Možná skutečná výzva k akci s příslibem 1 hodiny konzultace zdarma účinek vizitky zvýší, ale „Zavolejte mi třeba teď hned!“? Co když se na vizitku dívám v 8 večer? 🙂 Pak by bylo lepší:
„Zavolejte mi kterýkoli pracovní den od 8 do 16 hodin a domluvte si svou osobní konzultaci zdarma.“
Martin Šauer
Výzva k akci samozřejmě záleží na vaší nabídce.
Jste na telefonu pořád? Řekněte potenciálnímu klientovi, že může volat kdykoliv. Fungujete jen od 8 do 16? Pak je vaše varianta lepší.
Představte si situaci:
Je půl páté a vy neodkladně potřebujete objednat nějakou službu. Máte před sebou 2 vizitky. Jedna říká od 8 do 16, druhá kdykoliv. Zvednete telefon, komu zavoláte?
Martin Šauer
Náhodný generátor čísel http://www.random.org/ rozhodl, že slevu na vizitky moo.com získá slečna Lída.
Gratuluji! 🙂 Kód na slevu naleznete ve své emailové schránce.
Martin Mažár
Podľa mňa obe formulácie, ktoré uvádzate majú niečo do seba. Viac sa mi páči formulácia“ Zavolejte mi třeba teď hned“ , lebo je na vás ako na osobe, či to večer dvihnete(aj o 8 h) alebo nie. Ak nedvihnete, tak stále môžete ráno zavolať späť.
Páči sa mi však aj formulácia Richarda (dobrý copywriter), lebo obsahuje zároveň aj návnadu. Pre mňa v tomto prípade ideálna formulácia by mohla byť:
„Zavolejte mi třeba teď hned a domluvte si svou osobní konzultaci zdarma.“