• Skip to primary navigation
  • Skip to main content

Slovotepec

Další web používající WordPress

  • Blog
  • Reference
  • O mně
  • Kontakt
  • Show Search
Hide Search

Copywriting a vizitky + SOUTĚŽ

Copywriting -vizitkaNa vizitkách máte k dispozici pouze velice omezený prostor.

Proto dobře zvažte každé slovo. Skutečně je nezbytné? Plní svůj účel?

Málo místa = výzva pro copywritera

Co na vaší vizitce nesmí chybět?

Vizitka se neobejde bez vašeho jména a kontaktních informací. (to se vám může zdát jasné jako facka, ale divili byste se…)

Chcete přece, aby vás ten člověk někdy v budoucnu kontaktoval. Nekomplikujte mu to zbytečně.

Naprosté minimum je jméno, telefon a email. Bude hned vědět, kam volat/psát a kdo se mu ozve.

Patří na vizitku call to action?

Vejde se vám na vizitku výzva k akci? Šup tam s ní! Vše je lepší s call to action 😉

Takové „Zavolejte mi třeba teď hned!“ může překonat ostych volajícího a vám přivede nového klienta.

Nezapomeňte na zadní stranu vizitky

Jednu stranu vizitky zabere vaše jméno a kontakty, ale nezapomínejte, že máte k dispozici ještě stranu druhou!

Využijte ji třeba k prezentaci svých služeb. Vyjmenujte svoji nabídku.

Jak můžete lidem pomoci? Jaké výhody získají vaší klienti, rozhodnou-li se spolupracovat s vámi?

I vizitkou můžete přesvědčit k nákupu.

Jako další možnost můžete zadní stranu vizitku vyzdobit tematickou fotografií, kresbou či vlastním portrétem.

SOUTĚŽ: Vyhrajte slevu na vizitky moo.com

Nedávno jsem si pořídil své první vizitky od moo.com. Nejenom, že jsem dostal krásné a stylové vizitky, moo.com mi navíc přibalilo slevu 15 % na prvních 50 vizitek.

Já ji v nejbližší době nevyužiju, takže jsem se rozhodl dát vám ji k dispozici.

Ale aby to nebylo úplně zadarmo, slevu získá náhodně vylosovaný komentář u tohoto článku.

Výherce bude vylosován v pondělí 6. 6. 2011

Jak by měla podle vás vypadat dokonalá a funkční vizitka? Co by určitě nemělo chybět na vaší vizitce? Napište komentář a vyhrajte slevu na vizitky.

Written by:
Martin Šauer
Published on:
30. 5. 2011
Thoughts:
5 Comments

Categories: Copywriting, Copywriting Tip, Nástroje

Reader Interactions

Comments

  1. Lída

    1. 6. 2011 at 23:22

    Určitě by neměla chybět kreativita. Vyvážení funkčnosti(typografie, zásady) vizitky x zvláštnosti, grafiky, nezvyklé prvky, které v čechách bohužel ještě moc lidé neznají. Investovat do vizitek, zaplnit i zadní stranu vizitky. Zaujmout lidi je ta nejdůležitější funkce vizitky, kontakty už pak jen poslouží. Zajímavý efekt taky dovedou různé plastové, průhledné a prořezávané vizitky. Lidi inspirujte se. Hledejte nové.

    Odpovědět
  2. Dobrý copywriter

    3. 6. 2011 at 8:22

    Ad „Takové ‚Zavolejte mi třeba teď hned!‘ může překonat ostych volajícího a vám přivede nového klienta.“

    To si skutečně myslíte, máte s tím vlastní zkušenost, nebo jste našel výsledky nějakého průzkumu? Osobně by mě takové klišé na vizitce k ničemu nepřimnělo, spíše naopak, podkopalo by to mou důvěru k oné osobě. Možná skutečná výzva k akci s příslibem 1 hodiny konzultace zdarma účinek vizitky zvýší, ale „Zavolejte mi třeba teď hned!“? Co když se na vizitku dívám v 8 večer? 🙂 Pak by bylo lepší:

    „Zavolejte mi kterýkoli pracovní den od 8 do 16 hodin a domluvte si svou osobní konzultaci zdarma.“

    Odpovědět
    • Martin Šauer

      3. 6. 2011 at 8:37

      Výzva k akci samozřejmě záleží na vaší nabídce.

      Jste na telefonu pořád? Řekněte potenciálnímu klientovi, že může volat kdykoliv. Fungujete jen od 8 do 16? Pak je vaše varianta lepší.

      Představte si situaci:

      Je půl páté a vy neodkladně potřebujete objednat nějakou službu. Máte před sebou 2 vizitky. Jedna říká od 8 do 16, druhá kdykoliv. Zvednete telefon, komu zavoláte?

      Odpovědět
  3. Martin Šauer

    6. 6. 2011 at 16:13

    Náhodný generátor čísel http://www.random.org/ rozhodl, že slevu na vizitky moo.com získá slečna Lída.

    Gratuluji! 🙂 Kód na slevu naleznete ve své emailové schránce.

    Odpovědět
  4. Martin Mažár

    8. 11. 2011 at 21:53

    Podľa mňa obe formulácie, ktoré uvádzate majú niečo do seba. Viac sa mi páči formulácia“ Zavolejte mi třeba teď hned“ , lebo je na vás ako na osobe, či to večer dvihnete(aj o 8 h) alebo nie. Ak nedvihnete, tak stále môžete ráno zavolať späť.

    Páči sa mi však aj formulácia Richarda (dobrý copywriter), lebo obsahuje zároveň aj návnadu. Pre mňa v tomto prípade ideálna formulácia by mohla byť:

    „Zavolejte mi třeba teď hned a domluvte si svou osobní konzultaci zdarma.“

    Odpovědět

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Footer

Copyright © 2025 · Navigation Pro on Genesis Framework · WordPress · Log in