Dodal vám copywriter nový super text a vy se těšíte, jak ho okamžitě a střelhbitě vložíte na web? Počkejte ještě chvilku. Nespěchejte. Vše si dobře zkontrolujte a přesvědčte se, že text má všechny náležitosti.
Nespoléhejte se na bezchybného a dokonalého copywritera (nikdo není dokonalý :-)). Text může být bezchybný, ale také může být plný překlepů či nesrovnalostí. Vždy si text alespoň jednou přečtěte.
Pečlivě text zkontrolujte
Odpovídá text vašim požadavkům? Mluví přímo k vašemu zákazníkovi? Jsou veškerá fakta a informace v pořádku? Pokud ne, neváhejte kontaktovat svého copywritera a domluvte se na nápravě.
Samozřejmě copywriter by měl perfektně ovládat český jazyk a využívat služeb korektora. Navzdory tomu se občas i do hotového textu dostane nějaký ten překlep či drobná chybka. Ano, nemělo by se to stávat, ale náhoda je blbec, a proto je dobré dávat při čtení pozor na překlepy.
Zvýrazněte klíčová slova
Protože lidé text na internetu skenují, je důležité viditelně označit nejdůležitější části textu.
Zvýrazněte vybraná klíčová slova a partie, které by neměly uniknout pozornosti vašich zákazníků. Zjednodušte práci vyhledávačům a ukažte jim, co vlastně nabízíte.
Přidejte odkazy
Ne vždy copywriter umisťuje do textu také odkazy. Někdy se o to budete muset postarat vy sami. Přidejte tedy do textu odkazy na své produkty či landing page. Nezapomeňte přidat jasný odkaz do výzvy k akci. Výborně fungují odkazy typu „klikněte zde“, „klikněte na tento odkaz“, „nakupujte zde“ a podobné.
Vložte text na web
Vše v pořádku? Paráda! Tak šup s texty na web!
A ještě jeden malý tip. Pokud texty píšete v aplikaci open office writer a vkládáte je do wordpressu, kopírování a vložení zachová veškeré formátování včetně odkazů. Hodí se pro urychlení práce.
Napsat komentář